wtorek, 5 kwietnia 2016

PepBox

Dzisiaj krotka opowieść o nowym (dla mnie) boxie 


Przede wszystkim  - czym jest PepBox? 

W dużym skrócie jest to box z jedzonkiem, no więc no - czy ktoś nie lubi jeść ? ! 
Box dostepny jest w czterech wariantach : DIETBOX, FITBOX, VEGEBOX, VITABOX
Jako maniaczka pudełeczek postanowiłam sprawdzić co to to, zwłaszcza że nigdy nie miałam z nim do czynienia. 

Zecydowałam się na VITABOX, bo na diecie nie jestem, do aktywnie spędzającej czas osoby mi daleko, no i wegetarianką też nie jestem 

I dzisiaj przyszedł.
i pierwszy on mój i ostatni zarazem 
Jestem rozczarowana niestety :( 

Oto zawartość : 


150g chipsów bananowych Aura Herbals 


250g rzepakowego miodu drahimskiego Pasieka Fujarskich 


30ml tłoczonego na zimno oleju kokosowego Aura Foods 


 300g mieszanki witalnej Aura Herbals ( siemię lniane mielone, suszona żurawina, kruszone                ziarno kakaowca, łuskane ziarno konopi) 



Sok jabłkowy tłoczony z dojrzałą aronią 250 ml Z domu Rembowskich 



I choć zawartość nie jest zła, to cena moim zdaniem jest nieadekwatna do tego co znajdujemy w środku. 69zł jak na powyższe produkty, to troszeczkę za dużo. 

Jednak z tego co wiem box dopiero zaczyna swoją karierę na rynku, więc może się jeszcze się rozbujają, bo sam pomysł jest naprawdę bardzo dobry :) 


1 komentarz: